Voor ons team zijn wij op zoek naar een nieuwe, enthousiaste medewerker (m/v) die kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Je bent gedreven, vriendelijk en collegiaal.

Het is ons doel om de klant, naast deskundig en eerlijk advies, altijd de best mogelijke service te bieden. Onze ideale kandidaat heeft een positieve instelling, is communicatief vaardig en denkt in oplossingen. De positie is in het Rotterdam Alexander Shopping Center en per 1 september 2015 beschikbaar voor 32 – 38 uur per week (of in overleg anders).

Functieomschrijving

Je bent verantwoordelijk voor een gastvrije ontvangst van de klanten en het helpen van de klanten bij het maken van een keuze t.a.v. monturen, glazen, zonnebrillen en lenzen. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het zorgen voor een hoge klanttevredenheid en klantenbinding door een uitstekende service.
  • Het adviseren van klanten. Je denkt mee over wat passend is bij de levensstijl van de klant.
  • De verkoop van producten, samenwerking met anderen en het begeleiden van klanten in hun keuze
  • Het zorgen voor een sfeervolle en strakke winkeluitstraling.
  • Het verrichten van algemene werkzaamheden

Wat zoeken wij

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding (bij voorkeur in de verkoop, communicatie of mode)
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk
  • Je bent trendgevoelig en representatief
  • Een opticien,- of optometristen diploma en ervaring in de optiekbranche is een pré

Wij bieden

  • Een veelzijdige baan in een professionele en eigentijdse werkomgeving.
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een gezellige werkomgeving met een informele werksfeer
  • Een leerzame werkomgeving en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een zelfstandige functie

    Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar hetbrillenkabinet@12move.nl, t.a.v. de Directie. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!